Pénzvisszafizetési garancia
Visszaküldés folyamata:
Abban az esetben, ha nincs teljes mértékben megelégedve a termékkel, * vagy más okból, küldje vissza és mi visszafizetjük a vételárat. Fontos, hogy csak a bontatlan terméket fogadjuk vissza az alábbi postai címre:
Natural Solution Kft.
(Natural Solution Kft., 2900 Komárom, Kalmár köz 12).
A vétel árat csak a visszaérkezett, bontatlan dobozok után fizetjük ki. 60 napos garancia letelte után nem áll módunkba a visszaérkezett csomagokat visszafizetni. A garancia csak az első vételre szól!
Kérjük, a terméket ajánlva küldje vissza (a csomag elvesztése esetén így nyomon tudjuk követni a szállítást), mellékelje a számlát vagy annak másolatát, és írja meg pontosan a bankszámlaszámot (külföldi utalások esetében az IBAN és SWIFT kódot), ahová a pénzt elutaljuk.
A visszaérkezett csomagnak az értékét átvételétől számított 15 munka napra utaljuk vissza, addig is kérjük a szíves türelmét!
Info: +36 (70) 771 7542
* Melyik esetben gyakorolhatjuk mégis elállási jogunkat étrend-kiegészítőnk vásárlása esetén?
Mégis élhetünk elállási jogunkkal, amennyiben a terméket bontatlan állapotban vissza tudjuk szolgáltatni (a visszaküldött csomagra szállítási díj nem vonatkozik, így utalásnál sem áll módunkban visszautalni). Előfordulhat ugyanis, hogy a honlapon található tájékoztatás csak szűk körű információt tartalmaz az áru használatának ellenjavallatairól, azonban a dobozon lévő címke, vagy a mellékelt használati útmutató alapján kiderül, hogy az tartalmaz olyan összetevőt is, amelyre érzékenyek vagyunk, esetleg rendszeresen szedett gyógyszerünkkel, ismert betegségünkkel összeférhetetlen. Amennyiben ezt még a doboz (amiben már közvetlenül csak a kapszulák, tabletták, stb. vannak) felbontása előtt ellenőriztük, visszaküldhetjük az árut, hiszen az eladó azt veszteség nélkül tovább tudja értékesíteni. Fontos tudni, hogy ez esetben sem vagyunk kötelesek elállásunk okát megnevezni, de maximum tizennégy nap áll rendelkezésünkre!